מערכת ניהול הלקוחות שלנו עוזרת לעסק שלך ביצירת הזדמנויות עסקיות, השגת לקוחות חדשים, שימור לקוחות קיימים והגדלת רווחים. אנו נתאים עבורך פתרונות טכנולוגיים בתחומי השירות, המכירות והשיווק, שיאפשרו לך להגיע הכי רחוק שאפשר.
"החלטנו פה אחד לעזוב את פלטפורמת Salesforce בגלל שפתרון ה-CRM של מיקרוסופט מתחבר בצורה מושלמת ואוטומטית עם מוצרי מיקרוסופט נוספים בחברה, דוגמת Outlook."
ריק מקוויד, President & CEO, Data Reduction Systems
במקום אחד, תמיד אתך
כל פתרונות CRM לעסק שלך
______________________
לפרטים ורכישת CRM צרו קשר
עם המומחים שלנו : 09-7400000
על פי גרטנר, שוק ה-CRM ממשיך בצמיחה הטבעית שלו מבחינת חשיבות עסקית ופיננסית, ויגיע לאזור ה-24 מיליארד דולר כבר בשנת 2014, כאשר תחום המובייל מהווה מרכיב מרכזי בכך.
אין צורך יותר לעבור בין תוכנות שונות שכן כל הנתונים של הלקוחות שלך נמצאים במקום אחד, זמינים לכלל הצוותים שלך ומאפשרים עבודה נוחה ודינמית מכל מקום.
אנחנו ב Microsoft מאמינים כי חווית משתמש פשוטה ומידית גורמת לחוויית לקוח מדהימה. לכן השקענו מחשבה רבה לקלות בה העובדים שלך יכולים לעבוד עם המערכת הקיימת ולהתממשק למערכות מיקרוסופט נוספות לעסקים, מה שיעזור להם לתת שירות טוב יותר, מדויק יותר וכמובן מהיר הרבה יותר – ללקוחות שלך.
לפרטים ורכישת CRM צרו קשר
עם המומחים שלנו : 09-7400000
כאשר אתה בוחן את פתרונות הניהול השונים לעסק שלך עליך לקחת בחשבון
כמה נקודות חשובות:
אנחנו ב- Microsoft Dynamics CRM ממליצים לשים דגש על פתרון חכם התפור למידותיך כעת, ואשר יצמח עם העסק שלך בעתיד, ללא דאגות ועם חסכון בעלויות. לפניך מספר נקודות שחשוב לקחת בחשבון:
האם גם אתה מבלה חלק ניכר מיום העבודה שלך מול-Outlook או כלי Office ?
האם המוצר מציע חיבור עם Outlook ללא צורך במוצרי צד שלישי?
X V האם המוצר מציע חיבור לאקסל וליתר מוצרי Office ללא צורך במוצרי צד שלישי?
X V האם המוצר מציע חיבור ל- Skype ללא צורך במוצרי צד שלישי?
X V האם אתה חושש להיות כבול לספקי שירותים ומיישמים?
האם ספק השירות מציע לך גמישות באופן פריסת תוכנת ה- CRM (בענן הציבורי/
בענן המקומי/ בהתקנה מקומית)?X V האם ספק השירות מציע לך דרך אמתית לעזוב אותו ולעבור למתחרה באם תבחר לעשות זאת?
X V האם לספק השירות יש בישראל רשת ענפה ומשמעותית של שותפים מיישמים, שיכולים לתמוך בך ומאפשרים לך מגוון בחירה אמתי?
X V האם למוצר שתבחר קיימת קהילת מפתחי התוכנה הגדולה והמוכרת בישראל?
X V האם יש לך חששות לגבי אבטחת מידע ותנאי שימוש?
האם ספק השירות שקוף ביחס לאמצעי אבטחת המידע בהם הוא נוקט ולאופן שבו הוא מנהל את המידע שלך?
X V האם ספק השרות נותן לך בסיס נתונים ייעודי עבורך?
V האם התשתית הטכנולוגית נמצאת בבעלות ספק השרות ולא מנוהלת על ידי אחרים?
X V האת אתה מוטרד משיתוף הידע בארגון ושיתוף הפעולה בין העובדים?
האם ספק השרות מציע לך חבילת כלים, שיאפשרו לך ולעובדים שלך לבחור
כיצד לשתף מידע וידע בארגון
(כגון: SKYPE ,LYNC ,SharePoint, Yammer, Outlook ועוד)?X V ודבר אחרון... האם אתה מוטרד מעלויות חבויות בעבודה עם נותני שירותים ומיישמים?
האם חבילות התמחור פשוטות ושקופות?
X V האם אתה יכול להציע לעובדים שונים בארגון רישוי תוכנה שונה בהתאם לצורך שלהם?
X V האם אתה יכול ליהנות מהשקעות בטכנולוגיה שכבר ביצעת בארגון?
X V
לפרטים ורכישת CRM צרו קשר
עם המומחים שלנו : 09-7400000
רכישת MICROSOFT CRM
כל ארגון היום צריך מערכת לניהול קשרי לקוחות; זוהי הדרך היחידה לנהל בצורה מסודרת ומאורגנת את כל ההתנהלות שלכם מול הלקוחות מבלי לשכוח שום דבר. אך כמובן שמדובר במערכת עם תרומה לעסק שמסתכמת בהרבה יותר "מלא לשכוח דברים", בעזרת מערכות אלו אתם יכולים לתת שירות טוב יותר ללקוחות ולקבל תמורה כספית טובה יותר מהלקוחות. כמו כן ניתן לצמצם את אחוז התלונות והלקוחות הלא מרוצים אשר בסופו של דבר פוגעים בתדמית העסק. רכישת MICROSOFT CRM היא פתרון אפקטיבי לניהול קשרי הלקוחות בארגון שלכם.
למה אתה צריך להתעניין ברכישת MICROSOFT CRM?
הדרך הכי טובה הסביר מדוע רכישת MICROSOFT CRM יכולה לשנות את פני הארגון שלך היא באמצעות דוגמאות של היתרונות שלו:
המערכת מאפשרת לעקוב אחרי חשבונות הלקוחות ולראות את פעילותם; כך אתן יכולים לראות את הפעילות של כל לקוח ואיזה לקוח אינו פעיל. המערכת מסונכרנת עם המכירות בצורה המשרתת את הלקוח ואת החברה. הכלים השונים של המערכת מאפשרים את שיפור העבודה והביצועים של המכירות, השירות, השיווק וחקר השוק.
רכישת מערכת MICROSOFT CRM פותרת הרבה בעיות של שירות הלקוחות והמכירות, היא משפרת ומקצרת תהליכים. אם לאחרונה חל גידול ביחידת שירות הלקוחות שלכם, אפילו אם זה במקביל לגידול בפעילות הארגון, יתכן שבעזרת שיפור התהליכים תוכלו דווקא לצמצם את יחידת שירות הלקוחות שלכם.
לפרטים ורכישת CRM צרו קשר
עם המומחים שלנו : 09-7400000
בשוק קיימות מערכות אחרות ל CRM אך אחד היתרונות הגדולים ברכישת MICROSOFT CRM הוא האינטגרציה עם התוכנות האחרונות של מיקרוסופט. כל ארגון עובד עם חבילת אפיס של מיקרוסופט ומובן מאליו שמערכת ניהול קשרי הלקוחות של מיקרוסופט עובדת בתאימות מלאה עם חבילת אופיס. אך למעשה ישנה עוד רשימה ארוכה של תוכנות מיקרוסופט אשר עובדות באינטגרציה עם MICROSOFT CRM. האינטגרציה מאפשרת צורת עבודה קולחת ללא התעסקות עם המרות קבצים והעתקות מידע מתוכנה אחת לשנייה. רכישת MICROSOFT CRM נותנת לכם כלי חזק מאוד של ניתוח חברתי של כל לקוחותיכם, זהו מידע רב ערך. האינטגרציה כוללת אינטגרציה עם רשתות חברתיות.
רכישת MICROSOFT CRM היא החלטה נכונה עבור הארגון, לא רק שאתם רוכשים תוכנה מחברה גדולה, מוכרת ויציבה. אתם רוכשים מוצר מחברה אשר מייצרת את רוב התוכנות שיש לכם בעסק ומדברת בשפה אוניברסאלית. אתם יכולים לסמוך על שירות הלקוחות של מיקרוסופט שיתן לכם את השירות הטוב ביותר על מנת להפיק את התועלת המרבית מרכישת MICROSOFT CRM. כמו תמיד ישנן אפשרויות רכישה שונות ותשלום לפי מספר הרישיונות הדרושים לארגון שלכם.
לפרטים ורכישת CRM צרו קשר
עם המומחים שלנו : 09-7400000