close
ניווט
slider image slider image

רכישת רישיונות תוכנה

 

מדי חודש נמכרות תוכנות מחשב שונות, חלקן בתחום העיצוב, חלקן מציעות חבילת Office, ענני אחסון, ארגון עסקי ועוד... רכישת רישיונות תוכנה מאפשרות לכם להשתמש בתוכנות שרכשתם בצורה חוקית ופותחות בפניכם את השימוש בתוכנה. הרכישה עצמה לרוב מתבצעת דרך חברות שעובדות בשיתוף פעולה ומפיצות את התוכנות בפני הגולשים.

השירות באתרי האינטרנט המציעים רישיונות לתוכנות

מעבר לרישום המשתמש בעת התשלום לחברת היצרן של התוכנה, אתר האינטרנט מציע מגוון רחב של שירותים שלמעשה יתאימו עבורכם (על פי הצרכים שלכם) את התוכנה המתאימה לכם.

  •          התאמת התוכנה לצורכי הלקוח/הארגון: המגוון הרחב של התוכנות הנמכרות מדי יום על ידי מספר רב של חברות, מבלבל את הגולשים התמימים שמעוניינים להפוך את הארגון והשימוש שלהם לנוח במיוחד. כחלק משירותנו אנו מספקים ייעוץ לכלל הלקוחות לגבי תהליך רכישת הרישיון לתוכנה המתאימה עבור הצרכים שלהם. כחלק מהייעוץ, נציג בפניכם את מספר התוכנות שעשויות לשרת את הצרכים שלכם או של הארגון ונמנה את היתרונות והחסרונות בכל תוכנה, כך שנוכל יחד אתכם להפוך את השימוש בתוכנה למותאם עבורכם.
  •          איזה רישוי לרכוש? ברוב התוכנות ישנם מספר מסלולי רכישה בתהליך רכישת הרישיון. לאחר שנכיר את העסק שלכם והצרכים שלו נוכל להתאים עבורכם את סוג הרישיון שישמש אתכם בצורה הטובה ביותר. בנוסף, נתאים את הרישיון לתוכנה בהתאם למערכת ההפעלה, מספר המשתמשים, הגרסה המתאימה.
  •          איחוד רישיונות: במידה והארגון שלכם רוכש מספר רב של רישיונות מהחברות, נוכל לעזור לכם להוזיל את מחיר התוכנות.
  •          תחזוקה וחידוש: אנו נזכיר לכם לחדש את הרישיון לקראת המועד בו הוא יפוג וניתן להיעזר בנו לענייני תחזוקה של התוכנה.

איפה כדאי לרכוש רישיון לתוכנה?

חברת סופטסייל נחשבת למובילה בארץ ומסייעת מדי שנה למאות עסקים בתהליך התאמה ורכישה של תוכנות לצורך ארגון יעיל של הארגון. אנו עובדים בשיתוף פעולה עם יצרנים אמינים ומספקים תמיכה מקצועית לאורך כל השנה.

לקוחותינו מורכבים מלקוחות במגזר הפרטי ולקוחות במגזר העסקי. הצוות המקצועי שלנו יחסוך לכם זמן יקר וכסף רב ויתאים עבורכם את החבילה המתאימה ביותר לצרכיכם!

לייעוץ חינם התקשרו : 09-7400000

 

 

הרשמה לחדשות ועדכונים
banner
banner
banner
softsale is Google Partner
banner
banner