close
ניווט
slider image slider image

רכישת תוכנה

רכישת תוכנה

תוכנה היא אוסף מאורגן של תוכניות מחשב המשרתות כולן יישום מסוים. בעולם המודרני מדי יום מפתחים תוכנות שונות ומבצעים שדרוגים לגרסאות ישנות של תוכנות. מטרת התוכנה היא לספק את השירותים שיקלו וייעלו לכם את תהליך העבודה וישרתו אתכם להשיג את המטרות האישיות שלכם והעסקיות של הארגון.

אלפי אתרי אינטרנט שונים מציעים הורדות חינמיות של תוכנות ופריצות שונות לתוכנות פופולריות. כמעט לכל תוכנת מחשב יש היום גרסת דמו ומסלולי רישיונות שונות שנועדו לשרת את צרכי הלקוח.

רכישת תוכנות מומלצות

מדי שנה יצרניות מערכות ההפעלה והתוכנות השונות מפתחות גרסאות מתקדמות ופונקציות שמאפשרות לנו לנהל נכון את הארגון, לעצב מוצרים, לרכוש ידע ועוד... התוכנות הפופולריות ביותר בעולם הן:

  •          מערכות הפעלה: תוכנה המנהלת את משאבי החומרה והתוכנה במחשב. מערכות ההפעלה הפופולריות ביותר בעולם הן Widows (חלונות) אשר מדי שנה מתפתחות גרסאות מתקדמות יותר למערכת ההפעלה.
  •          תוכנות אופיס: תוכנה הנמצאת כמעט על כל מחשב בעולם. Microsoft Office היא למעשה חבילת יישומים משרדיים הכוללת: Word, Excel, PowerPoint, Access, OneNote, Publisher ויישומים נוספים.
  •          תוכנות לגרפיקה ועיצוב: של Adobe ו- Corel.
  •          פתרונות למשרד: יישומים מתקדמים של  Office 365 ו - Visio.
  •          תוכנות לחינוך וממשל: כלי פיתוח למפתחים, תוכנות שרתים, אנטי וירוס ואבטחה וגרפיקה.
  •          רשיונות Office ותוכנות לעסקים.

היצרנים שאנו עובדים מולם הם מהמובילים בעולם וידועים באיכות התוכנות, הממשקים הנוחים ואמינותם מול הלקוחות. בין חברות היצרנים מולם אנו עובדים נכללות: Microsoft, Office 365 Cloud, Adobe, Corel, Symantec ועוד..

ייעוץ לתוכנות משרד

כחלק משירותנו אנו מציעים ייעוץ למנהלי ארגונים/ בעלי עסקים ולקוחות פרטיים שיסייע לכם להתאים את התוכנה המתאימה ביותר שתענה על הצרכים שלכם. הייעוץ ניתן על ידי מומחים בתוכנות המחשב והיישומים השונים, תוך מתן דגש רב על המחירים והתאמת התוכנות המשתלמות ביותר עבור העסק שלכם ובמטרה לייעל לכם את תהליך העבודה בעזרת תכונות המחשב המתקדמות.

אתר "סופטסייל" הוא האתר הראשון בישראל המציע ללקוחותיו תוכנות לרכישה באינטרנט. אמינות מלאה מצד צוות העובדים, טיפול מהיר בהזמנות, שרות יעוץ אישי, הם שמובילים אותנו ומניעים אותו בזמן העבודה.

לייעוץ חינם התקשרו : 09-7400000

 

 

הרשמה לחדשות ועדכונים
banner
banner
banner
softsale is Google Partner
banner
banner