close
ניווט
slider image slider image

מדריך לרכישת פוטושופ

אם החלטתם לרכוש את תוכנת פוטושופ, זוהי החלטה נבונה. מרבית המעצבים, הצלמים וכל אנשי המקצוע אשר עובדים עם פוטושופ, הכתירו אותה לתוכנה הכי טובה בתחומה. התוכנה מאפשרת עיצוב ועריכה גראפית ברמה הגבוהה ביותר. אבל איך בעצם רוכשים פוטושופ? האם הולכים לחנות ורוכשים דיסק? או האם זה משהו שיותר זול לקנות בחו"ל?

 

ראשית כל, חשוב שתדעו שחברת אדובי כבר לא מוכרת את תוכנת פוטושופ בצורה המסורתית. פעם הייתם רוכשים תקליטור התקנה ומתקינים את התוכנה. כאשר מהירות האינטרנט התקדמה החלו גם הרכישות המקוונות המאפשרות לכם לשלם ולהוריד את התוכנה. לאחר ששילמתם על התוכנה היא שלכם, אך בדרך כלל לאחר תקופה מסוימת, יצאו גרסאות משופרות ועמדה בפניכם האפשרות לרכוש חבילת שדרוג. היום רכישת תוכנת פוטושופ עובדת בצורה אחרת – פוטושופ נמכרת במודל של תשלום על שימוש, כלומר מנוי שנתי תמורת הזכות להשתמש בתוכנה. מעתה אין לכם צורך לדאוג ולחשוב על שדרוגים, אדובי מטפלת בזה. כאשר יוצאים שדרוגים, אתם רק צריכים להחליט אם להתקינם או לא. אין שום צורך בתוספת תשלום.

 

יתכן שעדיין תמצאו בשוק תוכנות פוטושופ ישנות הנמכרות בדרך המסורתית, בה מקבלים תקליטור להתקנה. את תוכנות אלו תוכלו עדיין לקנות ולשלם עבורן תשלום חד פעמי במקום תשלום שנתי. אך קחו בחשבון שהן ישנות ואינן מעודכנות. הן אולי מתאימות למשתמשים מתחילים.

 

רכישת פוטושופ היום מתבצעת באמצעות רכישת מנוי ל Adobe Creative Cloud, והיא כוללת מגוון נוסף של מוצרי אדובי הקשורים לעריכת וידיאו ועיצוב גראפי. כלומר אתם מקבלים הרבה יותר מתוכנת פוטושופ, מדובר במגוון תוכנות בשווי של כמה אלפי דולרים.

 

אם אתם חושבים שתוכלו לקנות בזול יותר בחו"ל אז אתם טועים, אדובי שומרת על רמת מחירים עולמית ובכלל כל המשמעות של רכישה בארץ  או בחו"ל כבר מזמן נעלמה, כאשר התחלנו לרכוש תוכנות להורדה מידית. ההמלצה שלנו לרכוש את התוכנה בארץ בגלל היתרון של קבלת השירות בשפה העברית, דבר שהופך את הכל ליותר נוח ופשוט. ההמלצה שלנו היא לקנות אך ורק אצל משווק מורשה של אדובי ולא אצל משווקים מצד שלישי. חברת סופטסייל היא שותף זהב של אדובי מזה 12 שנים. לחברת סופטסייל ניסיון רב במוצרי אדובי. התקשרו עכשיו לסופטסייל, על מנת לקבל ייעוץ והכוונה לגבי מוצרי אדובי. אנו מציעים את תוכנת פוטושופ למכירה במסגרת חבילת שירותי הענן של אדובי, כמו כן תקבלו GB10שטח אחסון בענן.

הרשמה לחדשות ועדכונים
banner
banner
banner
softsale is Google Partner
banner
banner