close
ניווט
slider image slider image

טיימקלוק 365 תעזור לך לנהל 60% מהוצאות העסק

עסקים בימינו משקיעים כ 60% מההוצאות שלהם, על כוח אדם. משמעות העניין היא שעל מנת להגיע לשליטה על מרבית ההוצאות של העסק, בעליו נדרש לשים את הדגש על החלק שבהן המתייחס לכוח האדם. טיימקלוק 365 מסייעת לייצר ניהול מסודר ומדוקדק של הוצאות העסקת העובדים בארגונים קטנים וגדולים, כאשר החלק העיקרי המשפיע על גובהן – הוא שכר העובדים.

לפתיחת מנוי Timeclock 365 חינם לניסיון של שבועיים, ללא התחייבות > 

מדוע חשוב לבצע רישום מדויק של דיווחי הנוכחות עבור כלל העובדים בארגון?

דיווח נוכחות ותיעוד של שעות עבודה, הם גילום של דרישת החוק להגנת השכר, המחייבת שקיפות בין מנהלים למועסקים שלהם. המטרה היא להגן על זכויות העובדים ולהעניק להם את מלוא שכרם, תוך התייחסות לכל מרכיביו והתחשבות בתנאי העבודה הנגזרים משעות העבודה שבוצעו בפועל. כאלו הם, למשל, שעות נוספות, ימי חופש ומחלה וכדומה.

מערכת Timeclock 365 מאפשרת לכל אחד מן העובדים להחתים את כרטיס הנוכחות שלו בקלות, באמצעות מכשיר הסלולר או דרך מחשב המחובר לאינטרנט. הדיווח על תחילתו וסיומו של יום העבודה הוא ממוחשב, נשמר בענן וניתן לשליפה על ידי המנהלים בצורה נוחה. הדו"ח החודשי המפרט את כל הוצאות הארגון על שכרם של העובדים, אם כן, נוצר און-ליין מדי יום ביומו, ומתעדכן על בסיס קבוע בעזרת הרישום הממוחשב והמדויק של המערכת. טיימקלוק 365 אינה מאפשרת "לעגל פינות", ויוצרת דייקנות מרבית גם כאשר מדובר על עובדים שאינם מדווחים על נוכחות מתוך בית העסק עצמו אלא בשטח, בעזרת פונקציה מתקדמת הקיימת במערכת, המאפשרת דיווח הכולל מיקום ברגע הדיווח.

מהן ההשלכות העלולות להיווצר בגלל דו"חות לא מדויקים?

כאשר ישנם "חורים" בהזנת הנתונים ודיווחי הנוכחות של העובדים אינם קיימים במלואם, או שדיוקם מוטל בספק, עלולה להיווצר בעיה גדולה. תקלות כגון אלו עלולות להתרחש כאשר הרישום הוא ידני, ויש מקום לטעויות שנוצרו במתכוון, או שלא במתכוון, על ידי עובד או אפילו על ידי המנהל שלו. שתי הבעיות העיקריות שיכולות לקרות הן:

  1. מתן שכר שאינו מלא, או מתן שכר עודף, שאינו משקף את העבודה שנעשתה בפועל ומכאן שהעובדים לא מקבלים את הזכויות המגיעות להם.
  2. הוצאות שאינן מחושבות נכון, משמע הארגון צריך להתמודד עם אותם דיווחי – כזב שעלולים להוביל להוצאות יתר, ולתכנון שגוי של התקציב הארגוני.

כיצד טיימקלוק 365 יכולה לקדם ניהול חכם של רוב ההוצאות בעסק?

ניהול טוב של כוח האדם, משמעותו הגברת הרצון והמוטיבציה של העובדים למלא את תפקידם בצורה הטובה ביותר. חלק בלתי נפרד מן ה"מנוע" של הניהול, הוא מתן תחושה לעובד ש"רואים אותו", כאשר תלוש השכר מהווה גורם משמעותי מכך.

המערכת המתקדמת של Timeclock 365 עוזרת ליצירת שקיפות מלאה בין מנהלים לעובדים. מעקב של המנהלים אחר משימות, תפקוד מיטבי של עובדים שיכולים לדעת בזמן אמת איך העבודה מתקדמת, ואיך – במקביל – עשויה להראות המשכורת שלהם בכל שלב במהלך החודש, הופכים ביחד לארגון שמנוהל כמו שצריך, ועומד ביעדים שלו.

ההוצאות של הארגון שמנוהל בצורה כזאת, משקפות אם כן את הצרכים האמיתיים והנכונים עבור העסק, ומכאן שהסיכוי ליצירת חוסר איזון בחלק הארי של ההוצאות הארגוניות – כאמור, כ 60% - שואף לאפס.

לפתיחת מנוי Timeclock 365 חינם לניסיון של שבועיים, ללא התחייבות > 

רכישת מערכת Timeclock 365 מייצרת שיתוף פעולה אופטימלי בין כל הגורמים בארגון

מלבד מנהלים ועובדים ישירים שלהם, המבצעים את המשימות המוגדרות של העסק, ישנם גורמים נוספים הממלאים תפקידים חשובים בארגון. עובדי הנהלת החשבונות וכל מי שאמון על ביצוע החישובים הקשורים להוצאות העסקיות, יכולים לבצע את המלאכה שלהם בדיוק רב כאשר מערכת טיימקלוק 365 נמצאת בעסק ומשמשת ככלי עבודה של ממש, המסייע לשיתוף פעולה חיובי של כלל כוח האדם בארגון.

הרשמה לחדשות ועדכונים
banner
banner
banner
softsale is Google Partner
banner
banner