close
ניווט
slider image slider image

אופיס 365

אופיס 365

רבים נוטים לחשוב שהתוכנות לעסקים הקטנים, הבינוניים והגדולים חייבות להיות כל כך יקרות ודורשות השקעה והתחייבות? חבילת היישומים המשרדיים של Microsoft, הנקראת Office 365 מאפשרת לכלל סוגי העסקים לנהל את עצמם בצורה הטובה ביותר באמצעות תוכנות ידידותיות במחירים זולים במיוחד.

החברות השונות ברחבי העולם מפתחות אינספור תוכנות מדי שנה במטרה לתפוס את קהל היעד העסקי. מדי שנה נפתחים מיליוני עסקים ברחבי העולם, כאשר המטרה העיקרית של כל עסק היא קודם כל להתנהל בצורה נכונה ומסודרת. איך עושים זאת?

אופיס 365 – בדיוק בשביל העסק שלך!

חברת Microsoft לקחה על עצמה את פיתוח החברות, ניהול וארגון הסדר שלהן כמטרה עיקרית בתוכנות המיועדות לעסקים – הלו זו חבילת Office 365. חבילת האופיס 365 הראשונה יצאה לאור בשנת 1993 והפכה מיד ללהיט בקרב הקהל העסקי. האפשרות לנהל את רשימות המלאי, העובדים, השעות, הסחורה, המכירות וכמעט כל דבר באמצעות תוכנה פשוטה וידידותית במיוחד הפכה את הרגל הארגון לסדיר ונוח יותר.

לצערנו, מרבית העסקים שנפתחים בארץ ובעולם מדי שנה סוגרים כבר בשנה הראשונה שלהן, בדיוק לשם כך, חברת מיקרוסופט מאפשרת לעסקים הקטנים להתאים החבילות שלהן גם במסלולים חודשיים מבלי להתחייב למשך זמן.

מחירי התוכנות משתנים ממסלול למסלול. תוכנות האופיס מאפשרות ארגון ותכנון זמן ומלאות ביישומים חיוניים למגוון העסקים השונים.

מהי גרסת אופיס 365 החדשה ביותר?

גרסת האופיס 365 החדשה ביותר נכון להיום היא הגרסה שיצאה בשנת 2013. הגרסה נתמכת במערכות חלונות, Mac OS X, Mac OS. שפת התכנות בה פותחה הגרסה היא שפת תכנות C++ והיא דורשת רישיון קנייני.

בין התוכנות השונות ניתן למצוא כבר בגרסה הישנה יותר של אופיס 2010 את התוכנות הבאות:

Word, Excel, Power Point, Access, Outlook, Publisher, SharePoint, Picture Manager, InfoPath, Project, One Note, Visio, Communicator, Power Pivot ועוד...

האופיס החדש כולל ממשק חדש ונוח. אתם מוזמנים להגיע לחנות הדגל שלנו, אנו שותפי זהב של מיקרוסופט למעלה מ-12 שנים ומציעים את המחירים הזולים והמשתלמים ביותר לחבילות האופיס במדינת ישראל. השאירו פרטים או התקשרו.

הרשמה לחדשות ועדכונים
banner
banner
banner
softsale is Google Partner
banner
banner