close
ניווט
slider image slider image

רכישת תוכנות מיקרוסופט

רכישת תוכנות מיקרוסופט

חברת מיקרוסופט (Microsoft) היא חברת תוכנה ומחשבים אשר נוסדה ב1975 על ידי ביל גייטס ופול אלן. החברה בעלת שווי שוק מהגבוהים בעולם. היישום הנמכר ביותר של חברת מיקרוסופט הוא החלונות Windows ולאחריו תוכנות ה-Office  השונות , תוכנת Office משלבת מגוון יישומים אשר מאפשרים לארגן מידע, לערוך מידע, להכין מצגות ועוד. כמעט כל מחשב בעולם מצויד בלפחות יישום אחד של חברת Microsoft. במידה וחשבתם לרכוש תוכנת מיקרוסופט, הגעתם למקום הנכון.

אילו תוכנות מיקרוסופט קיימות?

  1.       Windows: בין התוכנות הנמכרות והפופולריות ביותר בעולם (הנקראת בעברית- "חלונות"). "חלונות" היא למעשה מערכת הפעלה שהייתה מעין פריצת דרך בעולם המחשבים והחליפה את מערכת Doss. כל מחשב בנוי על מערכת הפעלה וWindows היא החברה המובילה בתחום והנמכרת ביותר בעולם.

    גרסאות פופולריות: Windows7, Windows8.1, Windows Server 2012 R2 ועוד...

  2.       Office: חבילת יישומים משרדיים מתוצרת Microsoft שיצאה לאור לראשונה בשנת 1993 ונמצאת כמעט על כל מחשב בעולם. קיימות מגוון גרסאות המתאימות לצרכים שונים (צרכים עסקיים, צורכי לימוד ועוד...). תוכנת ה-Office למעשה מאגדת מספר יישומים שימושיים מובילים:

    Word – תוכנה לעיבוד תמלילים הפופולרית ביותר בעולם.

    Excel – תוכנת גיליון אלקטרוני לארגון נתונים וניתוח.

    PowerPoint – תוכנת מצגות.

    Outlook- תוכנת דוא"ל וניהול פגישות.

    Publisher – תוכנת סידור ועימוד.

    Access - תוכנת בסיס נתונים ומחולל יישומים.

    בשנים האחרונות פותחו תוכנות נוספות שמגיעות בחבילת היישומים של Office החדשות. (OneNote, Project ועוד..).

את תוכנות הOffice ומערכת ההפעלה יש להתאים לצרכי המשתמש. כך למשל, תלמידים יעדיפו לרוב את תוכנת הOffice המותאמת עבור תלמידים, מנהלי פרויקטים יעדיפו את התוכנה המתאימה להם וכן הלאה.

ייעוץ בקניית תוכנת אופיס:

אנו מזמינים אתכם לגלוש באתר האינטרנט שלנו ולקרוא את המאמרים השונים והמידע הרחב שבאתר האינטרנט שלנו. כחלק משירותינו אנו מייעצים למנהלי ארגונים וללקוחות פרטיים ומתאימים עבור הצורך שלהם את התוכנה עם הממשק המתאים להם. מגוון רחב של חבילות ואפשרויות לרכישת רישיונות לתקופות מוגבלות, כך שתוכלו לחסוך כסף רב. השאירו פרטים באתר האינטרנט שלנו ונציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם וירכיב עבורכם את החבילה המתאימה ביותר.

הרשמה לחדשות ועדכונים
banner
banner
banner
softsale is Google Partner
banner
banner