close
ניווט
slider image slider image

מדריך לגרפיקאי - חידושים בפוטושופ 2014

 

מי שעוסק בעיצוב וגרפיקה מכיר את יכולות העיצוב של פוטושופ. אך מידי שנה, חברת אדובי מפתחת ומשפרת את היכולות של פוטושופ בהתאם לצרכי השוק, היכולות הטכנולוגיות ומגמות בתחום העיצוב. פוטושופ 2014 כוללת כמה חידושים אשר יכולים ליצור הרבה עניין אצל מעצבים מקצועיים. כחלק מהשיפורים שהוטמעו בפוטושופ, ניתן להזכיר את ממשק המשתמש ומסך הפתיחה שהפכו לידידותיים יותר ונוחים יותר. אך אין מדובר אך ורק בשינויים קוסמטיים-כפי שתראו פוטושופ מציגה מספר יכולות חדשות ושיפורים של יכולות ישנות:

 

עבודה משותפת בענן  - אחת האופציות החדשות אשר נוספו לפוטושופ 2014 הוא היכולת לשתף ספריות עבודה עם משתמשים אחרים בעלי חשבון באדובי (Adobe ID). היכולת לשתף ספריות עבודה יכולה לייעל את העבודה על פרויקטים משותפים. זה הרבה יותר יעיל ונוח מלשלוח על פעם קבצים במייל לשאר האנשים המשתתפים בפרויקט.

 

ספריות מועדפים (Creative cloud libraries) – הרבה פעמים במהלך העבודה עם פוטושופ, אנו שומרים לעצמנו את הצבעים המועדפים, המברשות המועדפות, עיצובי טקסט ועוד דברים הרלוונטיים לעיצוב שלנו. זה חוסך לנו הרבה זמן והופך הכל ליותר נוח. החידוש של פוטושופ 2014 הוא שאת אותם המועדפים ניתן לסדר בספריות מאורגנות ולשמור אותן בענן. הספריות יעמדו לרשותנו בכל פעם שנתחבר לחשבון, גם אם זה ממחשב אחר.

 

סרגלים משופרים – פוטושופ 2014 מציגה יכולות משפורות של שימוש בסרגלים(Smart Guides) . הסרגלים החדשים מאפשרים לעבוד עם כמה סרגלים בו זמנית ואפילו לשמור סרגלים כתבניות מוגדרות מראש.

 

תמיכה בקבצי COLLADA– זהו פורמט אשר נועד לאלמנטים תלת ממדים אינטראקטיביים. מעתה ניתן לייבא קבצים אלו אל תוך עיצובי הפוטושופ ולערוך את סרגל הזמן שלהם. אופציה זו משדרגת את יכולות ההדמיה התלת ממדית של פוטושופ.

 

בחירת אזור בתמונה על פי פוקוס – כידוע כאשר עורכים תמונות, ניתן לבחור חלק תמונה ולעבוד עליו. פוטושופ 2014 מציע יכולת חדשה של בחירת אזור בתמונה על פי הפוקוס. כלומר ניתן לבחור ולהפריד אר את האזור בתמונה אשר נמצא בפוקוס ולעבוד עליו. אין צורך לתחום ולסמן אותו.

 

בנוסף לשיפורים ברמת התוכנה, אדובי גם מיישמת שיפורים הקשורים לחומרה. בשנים האחרונות ישנה מגמה חזקה מאוד של מעבר ליישומי טאץ'.  אדובי התאימה את תוכנת פוטושופ לעבודה עם יישומי טאץ' מבוססי ווינדוס. כמו כן ישנם שיפורים בתמיכה בהדפסות תלת ממדיות, עוד תחום אשר צובר תאוצה וככל הנראה יכנס להרבה תחומים בעולמנו.

 

רשימת השיפורים והחידושים של פוטושופ עוד ארוכה, אני משארי לכם המשתמשים המקצועיים לחקור ולגלות את האפשרויות החדשות הטמונות בפוטושופ.  פעם בשביל ליהנות משדרוגים הייתם צריכים לקנות חבילת שדרוג כל שנה בעלות של מאות דולרים. כיום עם מודל העבודה בענן אתם משלמים לפי מנוי ומקבלים את השדרוגים ללא תוספת תשלום. עבודה בענן היא הדרך הטובה ביותר להישאר מעודכנים כל הזמן.

 

 

הרשמה לחדשות ועדכונים
banner
banner
banner
softsale is Google Partner
banner
banner