לקוחות יקרים החלטנו לפנק אתכם במדריך קצר לבחירת אופיס שיעזור לכם לבחור את האופיס המתאים לכם בעת רכישה.
נבדיל תחילה בין סוגי הרישוי השונים:
חסרון:
* למשתמש 1 מחשב 1.
* במידה והולך לאיבוד הקוד או מפרמטים את המחשב אין אפשרות לשחזר קוד או לעשות עוד אקטיבציה לתוכנה.
* אין ממשק ניהול של משתמשים ורישיונות.
* במידה ויוצאת גירסה חדשה לא מקבלים עדכונים, ולא ניתן לרכוש גרסת שדרוג.
יתרון:
* מחיר ליחידה הזול ביותר, רכישה חד פעמית.
Open Office - רישיון שמי, בעת רכישה מקבלים email עם הרישיון, ולינק להורדה של תוכנת האופיס
חסרון:
* למשתמש 1 ניתן להתקין על מחשב נייד ומחשב נייח של אותו משתמש.
* המחיר היקר ביותר לרכישת אופיס.
* במידה ויוצאת גירסה חדשה לא מקבלים עדכונים, אלא אם כן רוכשים רישיון נוסף SA (מאוד יקר...).
יתרון:
* לקוח שיש לו Open Office קודם ורוצה להוסיף משתמשים או לחדש ב SA לעיתים יותר משתלם לו מבחינה כספית להישאר ב Open Office.
* ניתן לעבוד על 2 גרסאות קודמות, כלומר על אופיס גירסה ישנה יותר.
Office 365 – תכונית רישוי חדשה, גם כאן מקבלים רישיון במייל ולינק לפורטל על מנת להוריד את האופיס.
חסרון:
* יותר יקר מ OEM
יתרון:
* למשתמש 1 + 4 מחשבים נוספים השייכים לאותו משתמש, כלומר אותו משתמש יכול להתקין את האופיס גם במשרד וגם במחשב בבית וגם בטלפון הנייד שלו וכו... עד 5 devices.
* ממשק ניהול של המשתמשים והרישיונות מאוד נוח.
* תשלום שנתי או חודשי.
* אפשרות להוריד או להוסיף משתמשים ברמה חודשית.
* מגוון חבילות עם Access או בלי Access וכו...
* תמיד מעודכן בגרסה העדכנית והאחרונה ללא תוספת תשלום.
* One drive for Business – גיבוי סנכרון שיתוף קבצים חינם, 1 TB לכל משתמש.
* Skype for business – תקשורת בין חברתית מאובטחת.
שאלות ותשובות
אם כן אתה לא יכול לרכוש אופיס OEM, כי אין גירסה של אופיס ב OEM עם Access.
אתה צריך לרכוש Office Pro, אין גירסת אופיס פרו ב OEM.
אם כן אתה לא יכול לרכוש אופיס OEM, כי גירסה של אופיס ב OEM עם לא עובדת ב Remote Desktop.