close
ניווט
slider image slider image

שעון נוכחות Timeclock 365

שעון נוכחות עובדים

להיות בעל עסק או מנהל עסק זה כאב ראש לא קטן וזה דורש מכם להיות כאלו שיכולים לעשות המון דברים במקביל. הרצון להוריד מעצמכם מהראש כמה שיותר קיים ויש אין ספור דרכים לעשות את זה ולפחות בכל מה שקשור בניהול ומעקב אחר שעות העבודה של העובדים אתם יכולים להיות רגועים. שעון נוכחות עובדים יכול לעשות את זה עבורכם, אך לא שעון כמו שפעם שרק היה מתעד את שעות העבודה אלא שעון מתקדם שעושה פעולות נוספות. היום, תיעוד של שעות העבודה לא חייב להיות בעסק עצמו וגם אם העובדים שלכם הם עובדי שטח, אתם יכולים לעקוב אחר הפעילות שלהם ולא להסתמך רק על הדיווח שלהם.

לא רק שעון נוכחות

שעון נוכחות עובדים של היום שונה לגמרי ומתקדם הרבה יותר מהשעונים שהיו בעבר. עם שעון נוכחות דיגיטלי שעובד עם תוכנה מאחוריו, אפשר לקבל את סיכום השעות ולא צריך לעשות את זה ידנית, ואפילו ניתן לעדכן שכר שעתי של עובדים כך שהחישוב כבר ייעשה אוטומטית. שעוני הנוכחות של חברת Timeclock 365  בין אם מדובר על שעון פיזי ובין אם מדובר על אפליקציה, מאפשרים למנהל להוריד מהראש לפחות טרדה אחת  מה שנותן לו עוד זמן להתעסק עם דברים אחרים חשובים אף יותר.

דיווח מרחוק

עם שעון נוחות עובדים מתקדם שעובד באמצעות אפליקציה לדוגמא, העובדים יכולים לדווח על תחילת וסיום עבודה מאיפה שהם נמצאים. אפליקציה כזו יכולה להתחבר גם ל-GPS של המכשיר הנייד כך שהעובד לא יוכל לרמות והיא תזהה אם הוא אכן נמצא במקום בו הוא אמור להתחיל ולסיים לעבוד או שלא. זה מונע מעובדים "לעשות שטויות" וזה מרגיע את המעסיק וכמובן, יוצר אוירה טובה יותר מעצם עיקור האפשרות לדיווח לא נכון.

שעון נוכחות טיימקלוק 365 בקר כניסה 

לפרטים פנו אלינו : 09-7400000

הרשמה לחדשות ועדכונים
banner
banner
banner
softsale is Google Partner
banner
banner