close
ניווט
slider image slider image
הרשמה לחדשות ועדכונים

חשוב לנו שתדע - רישיון תוכנה

יום שני 16 יוני 2014

אתר "סופטסייל בע"מ" מתמחה במכירת תוכנות ורישיונות לכל סוגי התוכנות של כל החברות המובילות:

אתר "סופטסייל בע"מ" מאפשר ללקוח לרכוש רישיון תוכנה שמתאים לצרכיו בדיוק ובכך לחסוך כסף רב תוך מיקוד היעילות מהתוכנה עבור הלקוח.

מהו רישיון תוכנה: (רישיונות תוכנה)

הגדרת רישוי תוכנה

כאשר אתה קונה רישיון תוכנה, אתה רוכש את הזכות להשתמש בתוכנה בהתאם לכללים שנקבעו על-ידי בעלי זכויות היוצרים. מערכת הכללים עבור תוכנה היא הרישיון.

כל התקנה של תוכנה מצריכה רישיון נלווה. אם חברה רוכשת מוצר תוכנה, הסכם הרישיון קובע בכמה מחשבים אישיים ניתן להתקין את היישום. מיקרוסופט מציעה אפשרויות רישיון והסכמי רישיון שונים בהתאם לצרכי הלקוח. אפשרויות אלה כוללות רישיונות בודדים המתאימים להתקנה בודדת עד תכוניות רישיון קבוצתי המאפשרות חיסכון ניכר בעלויות ללקוחות הזקוקים להתקנות רבות של אותה תוכנה  (לדוגמה, התקנת Microsoft Office ב- 300 מחשבים אישיים).

על-ידי למידת אפשרויות הרישוי השונות של מיקרוסופט, אדובי או כל תוכנה אחרת, באפשרותך לקבוע מהי הדרך הטובה ביותר והחסכונית ביותר לרכישת תוכנה והרישיונות המשויכים לה בהתאם לצרכיך או לצרכי הלקוח שלך.

בדוק את עצמך : חוקי או לא חוקי

מה היתרונות ומדוע אני צריך רישוי חוקי ? (שלא תגידו לא ידעתי)

הרישוי משמש כאמצעי הגנה בעל ערך רב: הגנה על לקוחות, מאחר שהם יודעים שהם מקבלים תוכנה מקורית של מיקרוסופט (כולל גישה לתמיכה טכנית ושדרוגים), והגנה על הקניין הרוחני של המפתחים, הכותבים והגרפיקאים שיצרו את התוכנה.

ניהול נכסי התוכנה בעסק שלכם מאפשר לכם ליהנות ממגוון יתרונות השימוש בתוכנות חוקיות, בניהם:

חסכון בעלויות – באמצעות רישוי חוקי, תשלמו רק על התוכנות שהעסק צריך ושנמצאות בשימוש בפועל.

התייעלות – ניהול נכון של התוכנות בעסק מאפשר תכנון ברור, מניעת שימוש חוזר בתוכנות בניגוד לתנאי הרישיון והפחתה משמעותית של תמיכה טכנית של ספק המחשוב והתוכנה.

שליטה – ניהול עקבי של נכסי התוכנה מעניק לכם ודאות מוחלטת באשר לתוכנות הנדרשות בעסק ומחזק את היכולת שלכם בניהול מו”מ מול ספק המחשוב.

פיקוח – הרחבת יכולת הפיקוח על התוכנות המותקנות בעסק על ידי עובדים. באופן זה תמנעו משימוש בתוכנות לא חוקיות.

מודעות לסכנות והגנה מפני אסונות – ניהול התוכנה בעסק מעצים את יכולות האבטחה ומעניק הגנה מוגברת על הנכסים הדיגיטליים.

נהלו את התוכנות בעסק שלכם והבטיחו לעצמכם שקט נפשי.

יש לכם שאלות לגבי מה שקראתם ? - צרו קשר.