close
ניווט
slider image slider image

בקרת כניסה מנוהלת אונליין

בקרת כניסה ביומטרית

זיהוי ביומטרי הוא זיהוי בשיטות שונות אשר מבוססות על תכונות פיזיות או התנהגותיות, והוא בשימוש לצורך ניהול בקרת גישה. הוא מאפשר לדעת למי בדיוק ניתנה גישה, ומתעד זאת באמצעים שונים. בקרת כניסה ביומטרית היא ה"שוער" בכניסה למתחם בו היא מוצבת, והיא זו שמתעדת מי עבר ומתי עבר, בשביל שניתן יהיה לפקח על כך. בקרת הכניסה של Timeclock 365 תאפשר לכם המנהלים לדעת בכל זמן נתון מי מהעובדים נמצא איפה, ותוכלו לבצע גם בדיקות אחורה בהתאם לצרכים שלכם.

איך זה עובד?

בקרת כניסה ביומטרית היא צורך של כל עסק כמעט, עסק שרוצה להתייעל ורוצה לפקח על הנעשה בו. המכשיר ב-Timeclock 365 הוא מכשיר שמותקן על דלת מגנטית, מכשיר המזהה טביעות אצבע כך שכל אחד שמוזן במערכת יכול להצמיד את אצבעו ולעבור. הוא חוסך את הצורך בנשיאת כרטיס כניסה או בצלצול באינטרקום, והוא מתעד בזמן אמת את העוברים בפתח בו הוא מוצב. התיעוד מתבצע בענן כך שניתן לגשת אליו מכל מקום עם הרשאה מתאימה, והמערכת מאפשרת שליחת מיילים למנהל בשעות מסוימות בשביל להתריע לו על כניסה של עובד מסוים, יציאה מאוחרת של עובדים או על כל דבר אחר בהתאם למה שהוגדר לה.

בקרת כניסה + שעון נוכחות ביומטריים – השילוב המושלם

אם אתם צריכים בקרת כניסה ביומטרית איכותית כזו שגם תתעד את שעות העבודה של העובדים שלכם, יש לנו ב-Timeclock 365 מכשיר שהוא בדיוק בשבילכם. מי שיש לו מערכת לדיווח נוכחות יכול להוסיף לה גם את בקרת הכניסה ומי שיש לו את מכשיר בקרת הכניסה יכול לצרף אליו את מערכת דיווח הנוכחות, כך שזה השילוב המושלם עבור כל עסק. אפשר להפיק מהם כל כך הרבה ובעיקר, אפשר לישון בשקט עם הידיעה שהכול בעסק מתועד.

לא בטוחים עדיין שזה בשביל העסק שלכם? הירשמו לתקופת ניסיון ותיווכחו – בקישור הזה.

הרשמה לחדשות ועדכונים
banner
banner
banner
softsale is Google Partner
banner
banner