close
ניווט
slider image slider image

אדובי לסטודנטים מבצעים מיוחדים

אדובי לסטודנטים מבצעים מיוחדים!

תוכנות אדובי הפכו בשנים האחרונות לפופולריות במיוחד בקרב סטודנטים ובקרב עסקים וארגונים. חברת Adobe הוקמה בשנת 1982 ומציעה נכון להיום מגוון רחב מאד של תוכנות שמסייעות למגוון עסקים ולקוחות פרטיים בצרכים שונים.

רישיון לשימוש בתוכנות אדובי הוא דבר נחוץ בעסקים וארגונים ובעיקר עבור סטודנטים שונים המתעסקים במקצועות עיצוב שונים. באמצעות תוכנות אדובי ניתן לערוך סקיצות שונות של עיצוב ואלמנטים תכנוניים ואדריכלים מתקדמים במיוחד. תוכנת אדובי היא התוכנה הנפוצה והפופולרית ביותר בקרב סטודנטים ומרבית המכללות בישראל נעזרות באחת מתוכנות החברה על מנת ללמד וליישם את השיעורים הנלמדים.

מוצרי אדובי בהנחה לסטודנטים!

חברת Adobe מאפשרת לסטודנטים הרשומים ללימודים אקדמיים שונים לרכוש את החבילות והמוצרים השונים של החברה בהנחה משמעותית ובמסלולים משתלמים במיוחד. בין התוכנות הפופולריות בקרב סטודנטים ניתן למצוא את תוכנת ה-Photoshop שכמעט כלל הסטודנטים הלומדים את מקצועות העיצוב והאדריכלות נעזרים בה על מנת ליישם את לימודיהם ואת הפרקטיקה במהלך הלימודים שלהם.

מה עליכם לבדוק לפני שאתם רוכשים חבילה או רישיון של חברת Adobe?

מגוון רחב של אתרי אינטרנט וחברות שונות מציעות למכירה את המוצרים של Adobe. איך תדעו מאיזה חברה כדאי לרכוש את הרישיון? ראשית, במידה ואתם סטודנטים במוסדות מוכרים ומחזיקים בתעודת סטודנט מומלץ לבחון קודם כל את ההנחות המוצעות על ידי הספקים השונים של החברה.

התקשרו עכשיו לקבלת פרטים לגבי מוצרי אדובי לסטודנטים : 09-7400000

חשוב מאד לבדוק כי אתר האינטרנט או החברה המציעים את המוצרים של אדובי הם משווקים מורשים מטעם מיקרוסופט. בנוסף, היעזרו בצוות המקצועי באתר האינטרנט או בחברה על מנת להתאים את החבילה על פי הצרכים שלכם. ליווי והטמעה עשוי להיות חלק מתהליך השירות. עליכם לבחון את ההתאמה של כלי הפיתוח לכל מפתח בארגון ולהיעזר בצוותים המקצועיים על מנת לקבל הדרכה אודות המוצרים השונים.

חברתנו מציעה ליווי עסקי לחברות וארגונים והתאמה של התוכנות בהתאם לצרכי החברה ומציאת המסלולים והרישיונות המשתלמים ביותר. אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר ולתאם פגישה עם אחד מיועצי השיווק שלנו על מנת למצוא את החבילה המתאימה ביותר לצרכים של החברה וליהנות מהטבות שונות לסטודנטים למוצרים השונים של אדובי.

הרשמה לחדשות ועדכונים
banner
banner
banner
softsale is Google Partner
banner
banner