close
ניווט
slider image slider image

שעון נוכחות ביומטרי חכם טיימקלוק 365

שעון נוכחות ביומטרי

רוצה לעקוב באופן מסודר אחרי שעות העבודה של העובדים בחברה שלך? אנו מציעים לך להתנסות בשעון נוכחות ביומטרי משוכלל העובד בשיתוף עם אפליקציה. משימוש בשעון זה מרוויחים כולם – גם העובד שלך יכול להיות רגוע שלא מתפספסות לו שעות עבודה כי שכח להחתים וגם אתה, המעסיק, יכול לחסוך התעסקות בסוף כל חודש בבדיקה מדוקדקת אחרי שעות שנשכחו וכמו כן לעקוב בזמן אמת אחרי עובדים שלא נמצאים במשרד בפועל.

יתרונות בולטים של שעון נוכחות ביומטרי טייקמלוק 365 

השימוש בשעון נוכחות ביומטרי יתן לך שקט בתור בעל עסק. אתה תוכל לדעת בכל זמן נתון איפה העובדים שנמצאים תחת האחריות שלך. כמו כן תוכל להיות בטוח כי לא יהיו דיווחי שווא מהעובדים שלך מכיוון שהמערכת של שעון נוכחות ביומטרי פועלת בשיתוף עם ג' פי אס ויודעת לאכן כל מיקום בו ימצא העובד שלך. כך שיחסי האמון בינך לבין העובדים שלך יהיו טובים ושקופים. הם ידעו שאתה יכול לאכן את מיקומם בכל זמן נתון וכמו כן ידעו כי לא מתפספסת להם אף דקת עבודה עקב השימוש בשעון החדשני. ואתה תוכל להיות רגוע ולהתעסק בעניינים חשובים נוספים של העסק שלך.

החיסכון שלך

בכל סוף חודש, כאשר תתפנה לבדוק את השעות של העובדים שלך כל שתצטרך זה לחיצת כפתור. 

  תגיד שלום ולא להתראות לשיטות הישנות שגוזלות ממך זמן יקר בניהול העסק. מהיום מתקדמים לשעון נוכחות ביומטרי ומשוכלל העוקב אחרי שעות העבודה בעסק שלך בזמן אמת, מעבד נתונים, ושומר עליהם עבורך לשימוש בשעת הצורך. תוכל להשתמש בנתונים הללו בכל זמן, גם לבדוק שעות של עובדים בחודשים שכבר עברו וגם לעקוב תוך כדי תנועה על שעות העבודה של עובדייך בזמן אמת. וכל זה כאמור בלחיצת כפתור אחת, פשוטה ולא מסובכת. הגיע הזמן להצטרף אלינו ולהנות מהיתרונות של העולם הטכנולוגי החדש.

לפרטים על שדרוג שעון ישן לשעון נוכחות ביומטרי מתקדם ללא תשלום, התקשרו עכשיו : 09-7400000

הרשמה לחדשות ועדכונים
banner
banner
banner
softsale is Google Partner
banner
banner