close
ניווט
slider image slider image

החתמת שעון נוכחות דיווח נוכחות Timeclock 365

החתמת שעון נוכחות

שעון נוכחות ניתן למצוא כמעט בכל עסק, בין אם מדובר בעסק קטן עם מספר נמוך של עובדים או עסק גדול עם מספר רב של עובדים. באמצעות שעון נוכחות, ניתן לחשב את שעות העבודה של כל עובד ועל פי כך לתאם את המשכורת שלו. בנוסף, החתמת שעון נוכחות מאפשרת לבחון מאפיינים נוספים שמסייעים לחברות לשפר ולייעל את התפקוד של העובדים ולהסיק מסקנות שונות.

אחת הבעיות המרכזיות שהיו במכשירים בהם ניתן להחתים שעון נוכחות, הוא חוסר הזמינות שלו עבור העובדים השונים שמתרוצצים בין פגישות, כנסים ומיקומים גאוגרפיים שונים במהלך החודש. הטכנולוגיה המודרנית, מציעה כיום מגוון רחב של אפליקציות שמאפשרות לכל עובד להחתים את נוכחותו גם במידה והוא עובד מחוץ למשרד.

לאתר הרשמי של Timeclock 365 >

לפרטים נוספים : 09-7400000

החתמת שעון נוכחות מכל מקום ומעקב המעסיקים אחר עובדיהם

סקרים שונים בארה"ב שנערכו בקרב חברות גדולות הציגו את העובדה שמרבית המעסיקים אינם סומכים על עובדיהם שידווחו להם את האמת ברגעים כאלו ואחרים, ובמיוחד, בפרמטרים שונים המשפיעים על המשכורת שלהם. אפליקציית Timeclock 365, מציע פתרון אטרקטיבי במיוחד, בו יוכלו המעסיקים להיות רגועים ולעקוב אחר עובדיהם ואחר רישום שעות הפעילות שלהם.

האפליקציה מציעה למעסיקים מעקב אחר המיקום הגאוגרפי של העובדים ובמקביל, מעקב אחר רישום שעות הפעילות שלהם. כך למשל, במידה ואחד מהעובדים נשלח לכנס מסוים בעיר אחרת, המעסיק יכל לראות בדיוק באיזה מיקום גאוגרפי סימן העובד שהוא התחיל לעבוד וכך להיות רגוע, שמא אחד העובדים מנסה לרמות.

מגוון כלים ששומרים על הבטיחות של העובדים ומאפשרים לכם להיות במעקב

האפליקציה של  Timeclock365Protextme מציעה מגוון רחב של כלים חיוניים לבעלי עסקים ולעובדים, בין היתר, החתמת שעון נוכחות, מערכת התראות של מיילים ואפשרויות מעקב אחר העובדים מבחינת מיקום גאוגרפי. באמצעות הכלים האלו, יכולים בעלי העסקים לייעל את השירות שהם מעניקים ללקוחותיהם, ולבחון בכל רגע נתון את הפעילות של כלל העובדים בחברה.

בנוסף, מוצר הדגל של האפליקציה, הוא השמירה על הבטיחות של העובדים במהלך הנהיגה. האפליקציה, חוסמת אוטומטית את ההודעות והמסרים במהלך הנהיגה של העובדים ומציגה בפניהם את כלל ההתראות רק בסיום הנהיגה.

לפרטים נוספים : 09-7400000

http://timeclock365.com/he/

הרשמה לחדשות ועדכונים
banner
banner
banner
softsale is Google Partner
banner
banner