close
ניווט
slider image slider image

תוכנה לא חוקית: הכר את הסכנות

תוכנה לא חוקית: הכר את הסכנות

 

תוכנה לא נתמכת עלולה לגרום בעיות

מכל האתגרים שבניהול עסק קטן, הדבר האחרון שעליך לדאוג לו הוא אם במחשב שלך מותקנות תוכנות לא חוקיות.

עם זאת, כל שנה, מיליוני בתי עסק ואנשים בכל העולם משתמשים שלא ביודעין בתוכנות לא חוקיות שרכשו. ממחקר גדול שהתפרסם בשנת 2004 על-ידי ארגון ה- Business Software Alliance (BSA) עולה שיותר משליש מהתוכנות שהותקנו במחשבים בעולם בשנת 2003 היו תוכנות פירטיות.

זוהי בעיה יקרה, עם הערכות שפירטיות של תוכנות עולה ללקוחות - ולמשק הלאומי - סכומי כסף עצומים בשנה. כמה היא עולה לעסקים קטנים כמו שלך? בתור התחלה, אתה עלול לשלם עבור תוכנה שאינך יכול לעדכן, תוכנה שאין בה הגנות של אבטחה ואמינות האופייניות לתוכנה חוקית. בסופו של דבר, יהיה עליך לקנות שוב את אותה תוכנה כדי לקבל את התמיכה הדרושה לך כדי לאפשר פעולה חלקה של העסק.

 

 

היה חשדן כלפי תוכנת "מציאה"

כל אחד אוהב לבצע עסקה טובה. אך כאיש עסקים, לפני שתציע ללקוחותיך הנחה או מחיר מיוחד, בדוק את המספרים כדי לוודא שאתה מרוויח מהעסקה.

הגיוני לנהוג גם כאן באותה דרך כאשר אתה שוקל לרכוש תוכנה. לדוגמה, היה חשדן בקניית תוכנה מסוכנים בלתי מורשים באתרי מכירה פומבית באינטרנט. ה"עסקאות" שהם מציעים עשויות להיראות מושכות, אך אתה עלול לקנות שלא ביודעין תוכנה לא חוקית.

ארגון ה- BSA מציע דרך טובה לקבוע אם עסקה מסוימת טובה מדי כדי להיות אמיתית על-ידי חיפוש רשתות ארציות של חנויות מחשבים בקטלוגים או בפרסומות שבעיתונים. מאחר שרשתות אלה רוכשות בכמויות כה גדולות, הן יכולות לעתים קרובות להציע את המחירים הטובים ביותר



הרשמה לחדשות ועדכונים
banner
banner
banner
softsale is Google Partner
banner
banner