close
ניווט
slider image slider image

שעון נוכחות סלולארי

שעון נוכחות הוא מצרך בסיסי לכל בעל עסק, אשר מאפשר לבעלי העסקים ולעובדים להיות במעקב אחר שעות העבודה שלהם במהלך החודש. מאז ומעולם, במשרדים השונים ובמפעלים קיימים שעוני נוכחות פיזיים, אך בעולם המודרני, בו הטכנולוגיה כה מתקדמת והעובדים השונים נוסעים פעמים רבות לפגישות באזורים שונים בארץ ובעולם, כל חברה חייבת לספק לעובדיה פתרון אטרקטיבי יותר, פשוט יותר וטכנולוגי יותר שיאפשר להם לעקוב אחר שעות העבודה שלהם גם מחוץ למשרד. שעון נוכחות סלולארי, הוא ככל הנראה הפתרון המושלם עבורכם!

לפרטים נוספים התקשרו עכשיו : 09-7400000

לרכישה באתר > 

נסה את המערכת 15 יום חינם ללא התחייבות >

העובד בפגישה? תוכלו לדעת בדיוק מתי הוא הגיע והתחיל לעבוד

קיימות מגוון רחב של אפליקציות שמאפשרות לעובדים ולבעלי העסקים לעקוב אחר שעות הפעילות של העובדים, אך מעט מאד אפליקציות מאפשרות לבעלי העסקים לעקוב אחר הפעילות של העובדים שלהם כאשר הם נשלחים לפגישות או כנסים מחוץ למשרד.

אפליקציית Protextme מאפשרת לבעל העסק לראות את מיקומו הגאוגרפי של כל עובד ולבחון מתי והיכן הוא נרשם בשעון הנוכחות הסלולארי והתחיל לעבוד. כך למשל, במידה ואחד מהעובדים שלכם נשלח לכנס או פגישה מסוימת באזור הצפון, תוכלו לראות בדיוק מתי והיכן הוא נרשם כ"פעיל בעבודה" ומתי והיכן הוא סיים את היום שלו בעבודה.

התראות, שמירה על בטיחות העובדים ושיפור השירות עבור הלקוחות

מלבד שעון נוכחות סלולארי, לאפליקציית Timeclock 365 יש פיצ'רים שונים שיכולים לסייע לכם לשמור על העובדים מבחינה בטיחותית ולשפר את הפעילות שלכם מול הלקוחות של החברה. כך למשל, הפיצ'ר המרכזי של האפליקציה, חוסם אוטומטית את כל ההתראות והודעות הטקסט בטלפון של המשתמש בזמן שהוא בנהיגה, ודואג להתריע בפניו על העדכונים השונים ברגע שהוא מסיים את הנהיגה ברכבו.

פיצ'ר נוסף, מסייע לכם בניהול הלוגיסטיקה של החברה, ומעניק למנהלים מעקב אחר המיקום הגאוגרפי של כלל העובדים בכדי שיוכלו לשפר את השירות ולהעריך זמני הגעה ללקוחות.

אנו מזמינים אתכם להוריד את האפליקציה וליהנות מזמן התנסות חינם, שיאפשר לכם ללמוד כיצד לנהל את החברה שלכם בצורה הרבה יותר מקצועית, טכנולוגית ולשמור על הבטיחות של העובדים שלכם בדרכים בצורה הטובה ביותר וללא היסח דעת במהלך הנהיגה.

נסה את המערכת 15 יום חינם ללא התחייבות >

לפרטים נוספים התקשרו עכשיו : 09-7400000

לרכישה באתר > 

הרשמה לחדשות ועדכונים
banner
banner
banner
softsale is Google Partner
banner
banner