close
ניווט
slider image slider image

שעון נוכחות אינטרנטי

שעון נוכחות אינטרנטי

המערכת שלנו ב-Timeclock 365 היא המערכת המתקדמת בישראל והיא מאפשרת לעובד להחתים כניסה בקלות און ליין. שעון נוכחות אינטרנטי הוא בעל יתרונות רבים ואחד מהם הוא האפשרות של התראות במייל. התראות למי? למנהל כמובן. הוא יכול להגדיר אילו התראות, מה תקין ומה חריג מבחינת שעות העבודה של עובד אחד או יותר, והוא יכול להגדיר על מה לקבל התראה ועל מה לא. כך הוא יכול לעקוב בצורה טובה יותר אחר העובדים, ושני הצדדים מרוויחים מכך.

עבודה על פי החוק

חוק שעות העבודה מגדיר בדיוק מה מותר ומה אסור, כמה שעות ברצף יכול העובד לעבוד ומתי זה כבר חורג מהמותר בחוק. אתם כמנהלים תרצו בוודאי לדעת על כל חריגה של העובד ממה שמותר בשביל למנוע הישנות של זה בעתיד, ועם התראה למייל תוכלו להיחשף לבעיה במהירות ולטפל בה. זה אחד הפיצ'רים האהובים ביותר על הלקוחות שלנו ב-Timeclock 365, פיצ'ר שמאפשר להגדיר בהתאם ליום בשבוע, שעות ספציפיות וכדומה.

שמירה על זכויות העובד

ההנהלה אם כן יכולה לעקוב טוב יותר אחר שעות העבודה של העובדים אך גם העובדים מרוויחים מהאופציה הזו. במידה והם רואים שיש מעקב אמיתי אחר שעות העבודה שלהם הם חשים שיש מאמץ להגן על הזכויות שלהם, הם לא כורעים תחת הנטל אלא עובדים בשעות הגיוניות והארגון פחות חשוף לתביעות מצד העובדים.

שעון נוכחות אינטרנטי כשלעצמו הוא יעיל ונוח, ומאפשר לעבוד בכל מקום ולתעד את שעות העבודה. כשיש מעקב צמוד אחר השעות הללו מצד ההנהלה וכמתקבלות התראות בהתאם להגדרות, כל הצדדים מרוויחים מכך.

רוצים לנסות גם אתם את המערכת? כל מה שאתם צריכים הוא להירשם לתקופת ניסיון בקישור הזה.

הרשמה לחדשות ועדכונים
banner
banner
banner
softsale is Google Partner
banner
banner