אחד הגורמים המשפיעים ביותר על הצלחת העסק הוא היכולת להתמודד מול הלקוחות ולהתנהל איתם בצורה חכמה ומקצועית. בעולם המודרני קיימות מערכות שונות שמסייעות לנו להתנהל מול הלקוחות השונים הן בנושאי השירות, הן בנושאי השיווק והן עבור השיפורים הטכנולוגיים והצרכים הבסיסיים של החברה.
חברת Microsoft היא בין החברות המובילות בעולם. בין שלל התוכנות שהחברה מציעה, היא מתמקדת בעשור האחרון בפיתוח תוכנות שיסייעו לארגונים בכל הגדלים (החל מעסקים בהם מועסקים עצמאיים, עבודה עם פרילנסרים ועד לעסקים גדולים המתמודדים עם אלפי לקוחות).
ההתנהלות מול הלקוחות תשפיע על המחזור החודשי שלכם, על שם המותג שלכם ועל תהליך העבודה וההכנסות של החברה. מערכת לניהול הלקוחות שחברת Microsoft מציעה ללקוחות יוצרת למעשה הזדמנויות עסקיות ומאפשרת לכם להתנהל בצורה מקצועית מול מגוון הלקוחות השונים:
הזדמנויות עסקיות: המערכת מאפשרת לשמור התכתבויות ולערוך סיכומים שונים לגבי ההתנהלות מול לקוחות פוטנציאליים שפנו אליכם בעבר.
השגת לקוחות חדשים: המערכת מאפשרת לכם לשמור נתונים שונים ולשים תזכורות לגבי לקוחות פוטנציאליים. בנוסף, היא מסוגלת לפלח את קהל הלקוחות שלכם על פי חלוקה שתיקבע על ידיכם.
שימור לקוחות: המערכת מסייעת בתהליך שימור הלקוחות וההתנהלות המקצועית תוך מתן דגש על רלוונטיות של פניות ומאפשרת למעשה לנתב את השיחה של הלקוחות לגורמים הרלוונטיים למתן שירות מקצועי ועדכני על פי דרישתו.
מכירות ושיווק: המערכת מסייעת בניתוב הלקוחות השונים למחלקות השיווק והמכירות של החברה, תוך מתן דגש על סיכומי שיחות עם הלקוחות ושמירת ההיסטוריה בתהליך הטיפול והמכירה ללקוח.
המערכת של חברת מיקרוסופט Dynamic CRM מאפשרת לכם לנהל את מאגרי הלקוחות שלכם, לייעל את תהליכי העבודה בעסק, לקבל תמונה מלאה על הלקוחות השונים, לדאוג לתמחור תחרותי וברור אל מול החלופות השונות, לנהל את הפעילויות השיווקיות של העסק ולהעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחות השונים. המערכת מתאימה לעבודה עם תוכנות Excel, Word ו-Outlook.