close
ניווט
slider image slider image

רכישת צ'ק פוינט

רכישת צ'ק פוינט

כולנו שמענו את השם צ'ק פוינט אי שם בשנות ה-90 כאשר המייסדים הישראלים, גיל שויד, שלמה קרמר ומאריוס נכט השיקו לראשונה את התוכנה. אך גם בימינו, רבים אינם מכירים את החשיבות של התוכנה ואינם יודעים כיצד היא תוכל לסייע להם.

צ'ק פוינט היא למעשה חברה ישראלית שפיתחה תוכנות טכנולוגיות שמסייעת לנו לאבטח את המידע והמחשבים. ההתמחות של התוכנות של צ'ק פוינט הם בעיקר בתחום פיתוח חומת אש וVPN. לחברה מספר מוצרים מובילים בשוק העולמי כמו FireWall 1, VPN1 ותוכנות נוספות. במידה ושקלתם לרכוש את אחת מתוכנות צ'ק פוינט הכנו עבורכם מדריך שיסייע לכם לבחור בתוכנה המתאימה ביותר עבור הצרכים שלכם.

מדוע כדאי לרכוש תוכנות צ'ק פוינט בסופטסייל?

הטכנולוגיה המתקדמת הביאה להרבה מאד מהלכים טכנולוגיים מתקדמים ששיפרו את חיינו, אך מנגד, גם עולם ההאקרים התקדם עם הטכנולוגיה וכיום מזעזע חברות שונות ברחבי העולם. בדיוק כפי שקרה בשבועות האחרונים אשר האקרים פרצו למערכות של אתר הבוגדים הגדול בעולם ואיימו לפרסם את פרטיהם של מיליוני אנשים ברחבי העולם (וביניהם גם 157 אלף ישראלים שנרשמו לאתר), זהו למעשה הסיוט הנורא של כל חברה.

בדיוק כאן חברת צ'ק פוינט נכנסת לתמונה. הסלוגן של החברה הוא We Secure The Future מציע מגוון רחב של תוכנות טכנולוגיות מתקדמות שמאפשרות לחברות לשמור על מאגרי המידע השונים שלהן ושל לקוחותיהם אשר נרשמים לאתרי האינטרנט, מזינים את פרטיהם האישיים ולעתים גם את פרטי האשראי שלהם.

תוכנות צ'ק פוינט שונות מציעות גם לקהל הצרכנים הפרטי מגוון רחב של תוכנות שיוכלו לסייע להם לשמור על המחשבים האישיים שלהם כנגד תוכנות זדוניות ופריצות שונות. עיקר הפעילות של החברה פונה לקהל הארגונים והחברות הציבוריות. נכון להיום, צ'ק פוינט מסייעת ליותר מ-100 אלף ארגונים ברחבי העולם (שביניהם ניתן למצוא את החברות המובילות במשק העולמי) לאבטח ולהגן על מאגרי המידע השונים שלהם ועל פריצות זדוניות למחשבים המחוברים למידע ולנתונים שונים.

רוצים לדעת פרטים נוספים? גלשו באתר האינטרנט שלנו וקראו מגוון מאמרים בנושא התוכנות והשירותים של חברת צ'ק פוינט. 

התקשרו עכשיו : 09-7400000 לקבלת ייעוץ חינם

הרשמה לחדשות ועדכונים
banner
banner
banner
softsale is Google Partner
banner
banner