close
ניווט
slider image slider image

שעון נוכחות

שעון נוכחות

שעון נוכחות הוא שעון שעד לא מזמן היה תלוי בכל משרד או מפעל שמעסיק מגוון רחב של עובדים. בשנים האחרונות בזכות הטכנולוגיה המודרנית, שעון הנוכחות הפך להיות דיגיטלי ואף סלולארי, ועובדים בכל רחבי העולם יכולים להתחיל למדוד בקלות את שעות העבודה שלהם ולדעת את תלוש המשכורות שהם צפויים לקבל. אך אפליקציות של שעון נוכחות גרמו ללא מעט בעיות אמינות בין העובדים למעסיקים, מה עושים?

כאשר שעון הנוכחות אינו פיזי והוא מותנה בהפעלת השעון מצד העובדים בלבד, יש המון פרצות לבעיות אמינות כאלו ואחרות. אפליקציית Protextme, מצאה פתרון אטרקטיבי במיוחד שיאפשר למעסיקים לראות בדיוק מתי ובאיזה מיקום גאוגרפי הפעילו העובדים את שעון הנוכחות שלהם וכך לבחון האם התחילו לעבוד באמת במסגרת העבודה או שמא החלו לעבוד "מהדרך".

לפרטים נוספים התקשרו עכשיו : 09-7400000

לרכישה באתר > 

נסה את המערכת 15 יום חינם ללא התחייבות >

נניח שלאחד מהעובדים שלכם יש פגישה בעיר אחרת מחוץ למשרד...

ישנם מקצועות שונים, שלבעלי העסקים קשה במיוחד לעקוב אחר שעות הפעילות שלהם. כך למשל, סוכני שטח ואנשי מכירות, לרוב אינם נמצאים פיזית במשרד אלא מתרוצצים בין פגישה לפגישה עם לקוחות פוטנציאליים שונים של החברה. אפליקציה Protextme מאפשרת כיום לבעלי העסקים לבחון בדיוק את המיקום הגאוגרפי ולעקוב אחר העובדים שלהם ולראות בדיוק, מתי ובאיזה מיקום הם התחילו לעבוד והפעילו את שעון הנוכחות.

מעבר ל"בחינת האמינות" של החברה, האפליקציה מאפשרת למנהלי החברה לנהל באופן טוב יותר את הפגישות עם הלקוחות השונים ולשפר את השירות שמעניקה החברה ללקוחותיה.

לשמור על העובדים גם מחוץ למשרד ובעיקר – בדרכים!

אפליקציית Protextme פיתחה טכנולוגיה מתקדמת באמצעותה האפליקציה יודעת להבחין האם המשתמש באפליקציה נמצא במצב נהיגה והיא באופן אוטומטי חוסמת את ההתראות השונות של האפליקציה בכדי למנוע מהנהג היסח דעת בזמן הנהיגה.

כאשר הנהג מסיים את נהיגתו הוא מקבל את כלל ההתראות השונות הכוללות הודעות טקסט, התראות ועדכונים שונים שהתרחשו במהלך הנהיגה שלו.

כמו כן, האפליקציה מחזיקה בפיצ'רים נוספים, מתממשקת ללוחות הזמנים של העובדים ומפעילה מערכות בטיחות שונות. אנו מזמינים אתכם להתנסות במשך שבועיים חינם ולשפר את השירות והבטיחות של העובדים שלכם באמצעות אפליקציה אחת פשוטה!

לפרטים נוספים התקשרו עכשיו : 09-7400000

לרכישה באתר > 

נסה את המערכת 15 יום חינם ללא התחייבות >

הרשמה לחדשות ועדכונים
banner
banner
banner
softsale is Google Partner
banner
banner