close
ניווט
slider image slider image
הרשמה לחדשות ועדכונים

מה היא Microsoft Office 365 ?

יום רביעי 18 יוני 2014

מה היא Microsoft Office 365 ?

היא חבילת מוצרים ושירותים מקוונים של מיקרוסופט. היא מיועדת לשימושים פרטים ועד לארגונים גדולים. המענה והגמישות שהיא מספקת למגוון רב של לקוחות הופכים אותה לכלי חזק בכל משרד או ארגון. מעטפת של פתרונות שכוללים אבטחה חזקה, אמינות של מיקרוסופט, פרודוקטיביות למשתמש הקצה ובאופן רחב יותר לכל הארגון כולו. בעבר היינו רוכשים רישיונות בכל מיני דרכים. אם זה היה דרך רישיונות קופסא FPP או רישיונות OEM או אפילו ברישוי OVS שהיו יעילים ואפקטיביים לאותם צרכים ארגונים. עם השינויים בעולם התוכנה והאינטרנט נולד פתרון פשוט אותו אתם מכירים בתור ענן ולא סתם ענן או כל ענן.

הענן הוא בעצם דומה מאד לשרת המקומי אצלכם בארגון, עם זאת במקום להחזיק את השרת בארגון השרת נמצא בחוות השרתים של מיקרוסופט ושם דואגים לו מכל הבחינות. היתרון המשמעותי בלא להחזיק שרת זה דומה מאד ללא לרכוש את הרכב שלך אלא לעבוד בצורת ליסינג – שאתה לא צריך לדאוג אלא משלם למשהו אחר שידאג לך.

נכון. נכון. מה עם הבטחת המידע שלנו? תמיד יהיו הסתייגויות של מנהלי מחשוב שהם לא סומכים על אף אחד אלא רק על עצמם בנושא של המידע. . מידע זה דבר רגיש ואת זה כולנו יודעים, עם זאת גם בשרת מקומי אי אפשר לצפות ב 100% מאיפה תבוא הסכנה לאובדן נתונים. אם זה מתקפת סייבר או נתיב חשמל שנשרף – באבטחת מידע אין לדעת מאיפה תבוא הצרה. עם זאת בעולם של אבטחת מידע  כולם יודעים שאסור להשים את הביצים בסל אחד וזהו העיקרון של הענן של מיקרוסופט. למיקרוסופט אין חוות שרתים אחת אלא הרבה יותר. ככה שבמקום להשקיע המון כסף בשרת מקומי ושרת גיבוי אתם מקבלים את הפתרון הטוב ביותר בנושא של אבטחת מידע.  ככה שאפשר לישון בשקט שהמידע שלכם מאובטח בכספת גדולה עם מיטב המאבטחים בעולם ששומרים על המידע שלכם 24/7.

בואו נגדיל את הרזולוציה של 365 מה יש בפנים. מיקרוסופט מספקת מגוון רב של שירותים החל מאפליקציות למשרד – מה שאתם מכירים בדרך כלל כOffice-, שזה בדרך כלל היישומים המסורתיים כגון : וורד, אקסל, פאוור-פוינט וכו'. עד פתרונות  כגון שרת דואר אלקטרוני או שרת לפורטל הפנימי של הארגון. אז מה עושים כאשר יש לך 2 מוצרים שונים במהותם אבל הם תחת קורת גג אחת – עושים חבילות או תכניות, משלבים את הדברים הבסיסיים לדברים מתקדמים ומוזלים עלויות לטווח הרחוק. הרי אין צורך ממשי להחזיק הכל בנפרד ולשם כפול, אבל יש צורך גדול מאד לעשות סדר בהכל ושיהיה הכי ברור שאפשר, כלומר לרכז את הדברים למקום אחד. בכך מתמחה מיקרוסופט ע"י החבילות המדהימות של-Microsoft Office 365.

איפה מרוויחים או יותר נכון איפה לא מפסידים ? כולנו שונאים להפסיד. אבל אם אתם ארגון קטן או גדול שמחזיק שרתים או אפילו שרת אחד אתם כבר בתהליך של הפסד, איפה? בהכל. אתם מפסידים כי אתם משלמים על החומרה, כי אתם צריכים לתחזק אותה, כי אתם צריכים אנשים שישמרו על הכל ויתחזקו, אתם משקיעים זמן, כסף, מחשבה ובסופו של תקופה החומרה כבר לא עדכנית. השרת ישן. מנהל מערכות המידע שלכם מתריעה כי צריך להחליף את הספק כוח של השרת וזה עולה המון כסף. אז למה לשלם כפול ? גם על תחזוקה וגם על החומרה וגם רישיון לאורך הזמן, לאורך השינויים הטכנולוגיים, לאורך הגמישות שתרצו – בסופו של דבר, בשורה התחתונה אתם כל יום מפסידים קצת כסף, עם - Microsoft Office 365 תוכלו לרוויח את הכסף הזה בחזרה וליהנות מקדמה טכנולוגית, גמישות גדולה יותר, ראש שקט ובעיקר יעילות בתוך הארגון, ממשק עבודה אחיד ותפוקה גדולה יותר מול סביבת השירותים של מיקרוסופט.

איך מתחילים ?

אם אתם מתלבטים לאיזה סוג של חבילה אתם שייכים, אתם מוזמנים ליצור קשר עמנו וביחד עם נעצב את התקציב הארגוני לתוכנות בארגון ונעשה תהליך של אדריכלות תוכנה יחדיו.

אתם מוזמנים גם לקרוא את המאמרים נוספים בנושא.