close
ניווט
slider image slider image

חידוש רישיונות צ'ק פוינט

חידוש רישיונות צ'ק פוינט

אלו שמחדשים את הרישיון לתוכנות ושירותים שחברת צ'ק פוינט מציעה, ככל הנראה מכירים את השקט מעולם ה"האקרים" שמאיימים על חברות שונות ברחבי העולם. מאגרי מידע הם "מוצר" נחשק ביותר, בעיקר בקרב האקרים שמצליחים לסחוט חברות שונות בעולם באמצעות פריצות למאגרי נתונים שלהן ושל לקוחותיהם השונים.

צ'ק פוינט מציעה את השירותים הטובים ביותר בעולם ונחשבת לחברה המובילה להגנת מאגרי מידע ולמלחמה כנגד כניסות זדוניות למאגרי נתונים שונים. החברה שהוקמה על ידי מספר יזמים ישראלים הגיעה לשווי של למעלה מ-14 מיליארד דולר ומשרתת למעלה מ-100 אלף ארגונים שונים ברחבי העולם באבטחת מאגרי המידע והמחשבים שמכילים את הנתונים השונים.

איפה הכי כדאי לחדש את רישיונות צ'ק פוינט?

מגוון רחב של אתרי אינטרנט וחברות מחשבים המציעות שירותי תוכנות לארגונים ועסקים עובדים בשיתוף פעולה עם חברת צ'ק פוינט ומציעים לחדש את רישיונות צ'ק פוינט אצלן. לפני שמגיעים לנושא המחיר (בין אם מדובר ברכישה ראשונה של תוכנת צ'ק פוינט או חידוש רישיון לצ'ק פוינט) ישנם מספר דברים שעליכם לבחון:

ראשית, האם החברה היא שותפה ישירה של חברת צ'ק פוינט המציעה חידוש רישיונות חוקי. מגוון רחב של חברות מציעות פריצות שונות וחידוש רישיון שאינו חוקי שעלול לפגוע גם באיכות של השירותים של צ'ק פוינט.

בנוסף, מומלץ לבחור בחברה שתסביר בפניכם את המסלולים השונים שחברת צ'ק פוינט מציעה ותתאים עבורכם את החבילה אשר תשרת את הצרכים שלכם.

בנושא המחיר? חברת צ'ק פוינט עובדת עם מספר רב של ספקים בישראל. אנו מציעים חידוש רישיונות צ'ק פוינט במחירים המשתלמים ביותר.

תוכנת ה-Fire Wall זכתה להצלחה אדירה ברחבי העולם ונכון להיום עשרות אלפי עסקים וארגונים מהמובילים בעולם משתמשים בשירותיה של חברת צ'ק פוינט על מנת לאבטח ולהגן על מאגרי הנתונים השונים של החברה.

כל מה שצריך לדעת על תוכנות צ'ק פוינט

אנו שותפים של חברת צ'ק פוינט ברכישת התוכנות והמוצרים השונים שהחברה מציעה. אנו מזמינים אתכם לגלוש באתר האינטרנט שלנו ולקבל מידע רחב אודות השירותים והמוצרים של החברה.

הרשמה לחדשות ועדכונים
banner
banner
banner
softsale is Google Partner
banner
banner